Overslaan en naar de inhoud gaan
Medewerker boekhouding en administratie

Embuild Oost-Vlaanderen is met 3.000 leden de grootste en meest representatieve lokale sectorvertegenwoordiger van de bouw, actief in alle activiteiten en technieken van de brede bouwsector.

Als professionele partner van het bouwbedrijf waken wij over de belangen van de sector, bieden ondersteuning, en geven opleiding, advies en begeleiding aan onze aangesloten leden. We bedienen een breed scala van bedrijven zowel grote bouwbedrijven als kmo's en zelfstandigen.

Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige medewerker boekhouding en administratie om ons financiële team te versterken. De ideale kandidaat heeft ervaring met boekhoudkundige processen en werkt graag in een dynamische omgeving.

Verantwoordelijkheden

  • Beheren van crediteuren- en debiteurenadministratie. Je houdt alle klanten- en leveranciersgegevens up-to-date zodat de facturatie binnen onze boekhoudpakketten vlot verloopt.
  • Communiceren met leveranciers en klanten over betalingskwesties.  Je contacteert klanten bij onbetaalde facturen en overtuigt hen om te betalen.
  • Verwerken van facturen en betalingen. Je verwerkt aankoopfacturen, en maakt verkoopfacturen en creditnota’s op.
  • Invoeren van financiële gegevens in boekhoudsystemen. Je werkt hiervoor voornamelijk met de boekhoudpakketten Exact Online en Zenvoices waarin alle financiële gegevens worden bijgehouden.
  • Ondersteunen bij de voorbereiding van maand- en jaarafsluitingen.
  • Assisteren bij het opstellen van financiële rapporten.
  • Uitvoeren van ad-hoc administratieve taken.
  • Je rapporteert aan de coördinator boekhouding.

 

Profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma accountancy-fiscaliteit, of een vergelijkbare opleiding.
  • Je beschikt over minstens 2 jaar relevante werkervaring in een boekhoudkundige of administratieve rol.
  • Je bent gepassioneerd door cijfers.
  • Je bent nauwkeurig, georganiseerd en in staat om onder druk te werken.
  • Je beschikt over voldoende analytisch denkvermogen.
  • Je bent communicatief en voldoende assertief in functie van het debiteurenbeheer.
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend ingesteld.
  • Je houdt van een zelfstandige, efficiënte en planmatige aanpak, maar werkt ook graag in een team.
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office (o.a. Outlook, Word, Excel).
  • Kennis van het boekhoudpakket Exact Online is een pluspunt.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands.

 

Arbeidsregeling

  • Je werkt vanuit het kantoor te Zwijnaarde,
  • Je werkt voltijds in een 40-urenweek met 12 compensatiedagen op jaarbasis. Een 4/5de-tewerkstelling is bespreekbaar.
  • Na een voldoende lange inwerkperiode is er een mogelijkheid tot 1 of 2 dagen per week telewerk.
  • Er is een glijdende werktijdregeling.
  • Er is gedeeltelijke collectieve sluiting tijdens het bouwverlof.

 

Ons aanbod

  • Wij bieden jou een gevarieerde en afwisselende job in een aangename werkomgeving met toffe collega’s.
  • Je komt terecht in een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen een gerenommeerde werkgeversorganisatie.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

 

Word jij onze nieuwe collega? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog ter attentie van Lut Lambert.